Založ si blog

O dievčatku. S ťaškou s farbičkami a veľmi ťažkými úlohami. Alebo o knižnici na rohu ulice

Mala som asi tak šesť.

A chodila som do školy .

S červenou vetrovkou.

A s čiapkou .

S obrovským brmbolcom.

A s taškou s farbičkami.

A veľmi ťažkými úlohami.

A chodila som na roh ulice.

Do knižnice.

A čítala som si knižky.

O psíčkovi a mačičke, Čin-čin a Ferdo mravec.

A Deti z Bullerbinu.

 

No a potom som mala asi tak trinásť.

A veľmi dlhé vlasy.

A nosila som čierne menčestráky.

A vyťahaný veľký sveter .

Po bratovi.

Kapsu s písankou a farbičkami.

A tiež s veľmi ťažkými úlohami.

A chodila som do knižnice.

Na rohu ulice.

A brala som si knihy:

Robinson Crusoe.

A Tarzana.

A všetky Stopy.

A Deti z Bullerbinu.

 

No a mala som osemnásť.

A veľmi krátke vlasy.

A nosila som čierne tričko.

A menčestráky.

A kabelku s písankou.

S maturitnými otázkami.

A aj s farbičkami.

A tiež veľmi ťažkými úlohami.

A chodila som do knižnice.

Na rohu ulice.

A čítala som:

Dievčenské romány.

Verneovky.

A Deti z Bullerbinu.

 

A teraz mám tridsať…

A kočík.

A tri deti.

S farebnými čiapkami.

S veľkými brmbolcami.

A s taškami.

S farbičkami.

A s veľmi, veľmi ,veľmi ťažkými úlohami.

A chodíme zo školy.

Do knižnice.

A čítame:

Rozprávky.

O psíčkovi a mačičke.

Ferdovi mravcovi .

A Deti z Bullerbinu.

 

 

 

 

 

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321143x
Priemerná čítanosť článkov: 2676x

Autor blogu

Kategórie