Založ si blog

O krídlach. O tých mojich a aj tých iných. ..

Je jedenásť. Krídla som si pred chvíľou amputovala. Nedalo sa inak. Je chladno, potrebujem si obliecť kabát. Beriem tú anjelskú okrasu do náručia, vešiam  ju na obrovský hák…Pohladkám hebké perie a ukazovákom si prejdem po páliacich perách. Spomienka…

Keď Kamilka  obklopená plyšovým zverincom konečne odfukuje, po špičkách vyjdem z izby a privriem dvere. Prejdem do komory, v tme nahmatám krídla…Sadnú mi ako uliate…..

Nad Mestom zapadlo letné slnko.
Rozpršalo sa…
A mne zmokli krídla.
A tak ich vešiam.
Na šnúru do kúpeľne.
Sú mokré a ťažké.

A tak ma teda teraz nájdete
Chvíľu kráčať po chodníku.
Preto ak by ste práve teraz niečo chceli,
Tak práve teraz som na „Zemi“.
Chvíľu.
Kým neuschnú.

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321273x
Priemerná čítanosť článkov: 2677x

Autor blogu

Kategórie