O krídlach. Tých mojich. A aj o tých iných.

21. októbra 2011, alinemoor, Nezaradené

Je jedenásť. Krídla som si pred chvíľou amputovala. Nedalo sa inak. Je chladno, potrebujem si obliecť kabát. Beriem tú anjelskú okrasu do náručia, vešiam  ju na obrovský hák…Pohladkám hebké perie a ukazovákom si prejdem po páliacich perách. Spomienka…

Keď Kamilka  obklopená plyšovým zverincom konečne odfukuje, po špičkáchvyjdem z izby a privriem dvere. Prejdem do komory, v tme nahmatám krídla…Sadnú mi ako uliate.

( z knihy Manželka od D. Čejkovej, vydavateľstvo LVT)

 

PS.: pozdravujem R. Kesa. K. A tiež aj Gabiku , samozrejme . A tiež aj celý bývalý kolektív LVT….A tiež aj p. Penzeša samozrejme. No a možnože aj Alenku.

 

Nad Mestom zapadlo letné slnko.

Rozpršalo sa…

A mne zmokli krídla.

A tak ich vešiam.

Na šnúru do kúpeľne.

Sú mokré a ťažké.

 

A tak  ma teda teraz nájdete

Chvíľu kráčať po chodníku.

Preto  ak by ste práve teraz niečo chceli,

Tak práve teraz som na “Zemi“.

Chvíľu.

Kým neuschnú.

 

(Ja)