Založ si blog

Nástupište, koľaj druhá

Nástupište, koľaj druhá.

 

Čakám sto rokov už?

Myslím si.

Na čo?

Na vlak? Žeby?

Nejaký prísť mal.

 

Pozerám na hodiny.

Ani dnes, ani nikdy.

Žeby odmocniny na druhú koľaj

vo výpočtoch nesedeli?

 

Viete, pane.

Sa zdám byť vám divný?

Že tu stojím?

No nie som si tým celkom istý.

Či som nezmeškal?

 

Vlak,

čo dlho tak čakám.

Odišiel .

Predtým ako som bol ja prišiel.

S nápadom prestúpiť na druhú.

 

Koľaj.

 

Nie je správna.

Prestupujem z nohy na nohu.

Na odmocninu druhú.

Hľadám v tomto svete

chybu.

Iba výpočtovú?

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321411x
Priemerná čítanosť článkov: 2678x

Autor blogu

Kategórie