Založ si blog

Archív: október, 2015

Ona

Vošiel. Očakával, tmu. Nebola. Bola tam ona. No nie tá ktorú čakal. Ale tá druhá. Ona ho poznala. On ju nie. Nikdy pred tým ju nevidel. Ona jeho áno. Nepodobala sa na žiadnu z nich. Bola iná. Iná akoby očakával. A už vôbec neočakával že bude pekná. Nebola z tých žien, ktoré sa mu páčili. A potom ho chytila. A on chytil ju. A držali sa. Držali sa navzájom. […]

Pokračovanie článku

Mimozemštíkania

Malí Mimozemštíkania. Robia si čo chcú. Preto aj prišli. Lebo chceli. Pristáli pred domom mojim. Spýtali sa či môžu. A ja reku, že hej a že odkiaľ prichádzajú. Oni že odinakadiaľ. A ukázali na hviezdy. Pýtam sa. Dievčence, v tom prípade, čože vám dobré dnes navarím? Ony že viete, my zjeme všetko. Ale naj, naj, najlepšie sú tie čerešne z Vašej […]

Pokračovanie článku

Krídla vystrihnuté z papiera

Mami, má každý svojho anjela? Asi áno, Pavlínka. Každý má svojho anjela. Mami, a prečo ty nemáš svojho anjela? Neviem, moja. Asi ma nepotrebuje. Tak teda dobre. Ja budem tu s tebou. Kým si ťa anjel nenájde. […]

Pokračovanie článku

Sekundový pocit

Zvykla som si neveriť hodinám, pretože keď sa na ne pozriem, na sekundu zastanú. A ja mám sekundový pocit, že svet zastal. Potom je opäť všetko tak ako má. Kedy potom? Keď posuniem ručičku sekundovú na hodinách. ( Rozhovory z druhej strany vesmíru)

Pokračovanie článku

Tulák asi z druhej strany vesmíru

Stretol som jedného pána. Raz. Topánky mal na nohách zodraté. A klobúk deravý na hlave. Vráskavý bol a starý. Mohol mať tak sto päťdesiat rokov. Myslím, asi. Zložil klobúk. A ku mne prisadol si. Pane, vy niečo hľadáte? Pýta sa on mňa. Ale kdeže. Vravím. Som na cestách, Veľmi dlho už. Hádam od nepamäti. Len akosi, predsa len […]

Pokračovanie článku

Stretnutie s pánom Dobrým Ránom.

-Jej tys tu? -u nás vo Veľkom meste? -Pred chvíľou som snáď okolo teba prešiel… -myslím. -ehm.. -Si to ty a či nie…? -Postava zhodná s tebou na zastávke stála… -vyťahovala mobil, -smiala sa do rána. -No a čože si nepozdravil, -že veď reku, to som ja. Dobré Ráno. -a vôbec si si tým istý ? – bola som to ja? -nestála tam predsa […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 320733x
Priemerná čítanosť článkov: 2673x

Autor blogu

Kategórie