Založ si blog

Deň keď nerozkvitli púpavy.

Mám stiahnuté rolety.

A dnes

vôbec, vôbec žiadne hviezdy

na nebi nevidím.

 

No a práve teraz

O  pol štvrtej ,

mali byť už  v tráve púpavy.

Asi.

Ale skôr ako rozkvitli

ich pred hodinou skosili.

 

A tiež som

našla  v skrini

stratené farbičky.

Boli hodené na spodku

v  šuflíku .

Chcela som nimi

počmárať prázdnu stenu.

A neviem prečo

práve teraz  vôbec nekreslili.

 

…a v piesni tiež neboli noty .

A básňam chýbali slová.

Ruže dnes nevoňali…

a ani voda nebola mokrá….

Biela dnes nebola biela.

A košeľa , tá ktorú mám tak rada,

bola dnes veľmi pokrčená…

 

…a zmizlo nebo.

Aj dve sopky.

A aj západ slnka.

Plyšový medveď a tri hviezdy …

…z malej planétky

práve jedna stolička

A tri kvety…

 

Na jednej hviezde. Na planéte. Na tej mojej. Na Zemi. Bolo treba utešiť malého princa…

…ale nevedel som ako sa k nemu priblížiť. Ani ako sa mu prihovoriť…

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321491x
Priemerná čítanosť článkov: 2679x

Autor blogu

Kategórie