Založ si blog

Nečakali sme nikdy. V radoch na pomaranče.

Nepamätám si že by sme niekedy čakali.

V rade.

Na pomaranče.

 

Ale pamätám si, že sme kupovali mlieko. A maslo. A  jablká a tiež hrušky. A neboli z Grécka. A ani z Argentíny. Čokoláda bola z čokolády. A cukor bol sladký. A že stará mama piekla koláče. Z bielej múky.

Že deti chodili do školy. A rodičia DO PRÁCE.

 

Mala som jedného brata.  Jednu bábiku. Farebné ceruzky a papiere.  Čítala som knihy. Rozprávky. Príbehy a básne. Liezla som na stromy. A chodila do školy. A so starým otcom do cukrárne.

 

A nikdy sme nečakali.

V rade.

Na pomaranče.

 

PS.:

Dnes máme pomaranče.

Banány.

Jablká z Grécka.

A hrušky z Argentíny.

Poľskú čokoládu.

A múku z Čiech.

 

Máme všetko.  A čakáme.  V radoch . Na  ÚRADOCH PRÁCE.

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321147x
Priemerná čítanosť článkov: 2676x

Autor blogu

Kategórie