Založ si blog

A možno bolo, nebolo. . .

Ja neviem, ale

prišlo mi to ako nápad.

Celkom dobrý.

Zbaliť si pár vecí,

Zobrať  dáždnik žltý,

obuť  topánky,

batoh cez plece prevesiť.

A vybrať sa na cesty.

 

Necesty,

 

kde bolo nebolo.

možno bolo alebo nebolo,

niekde tam na konci sveta.

Cez sedem kopcov.

A sedem chvíľ.

Kde nesvietilo slnko,

a pršalo tam celé dni,

dážď sa nesypal,

Ale len tak obyčajne svetsky lial.

Tam kdesi za chrbtom,

Medzi dažďom, za oknom,

bol žltý odraz s dáždnikom,

ktorý bol jej.

A aj mojím obrazom.

 

 

So sebou mala len pár vecí,

žltý dáždnik

a batoh na pleci.

Všade boli samé mláky.

Pršalo jej za klobúk,

do topánky a na chodník.

Ja neviem,

Prišiel jej to asi ako celkom dobrý nápad,

vybrať sa na cesty.

 

…a…

… len sme sa tak minuli…

 

A ak k ona niekde je.

Tak ja som tu a 

ona tam.

A možno sme boli,

A možno neboli…

 

Je však isté že pršalo už celé dni.

A dážď sa len tak lial.

Na ceste boli mláky,

ja som našla pri chodníku

položený oranžový dáždnik,

ktorý zakryl všetky mokré mraky

a rozprestrel sa na nebi.

 

A možno bolo, nebolo…

 

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321517x
Priemerná čítanosť článkov: 2679x

Autor blogu

Kategórie