Založ si blog

Neskoro

 

 

-Chvíľu trvá, kým zdvihne slúchadlo.

-Tu som ja, poviem Ticho.

-Nemohol by si zavolať neskôr?  Vieš, práve kŕmim dieťa.

-Ale je to dôležité.

-Tak mi to rýchlo povedz.

-Chcem si vziať život.

-Niečo si pil?

-Ak sa dá opiť z jednej whisky.

-Teda si triezvy.

-Áno.

-A chceš si vziať život?

-Nežartujem, vravím to vážne.

-Tak ti teda radím, aby si s tým počkal, kým dokŕmim malého.

 

 

Dokŕmi dieťa. Položí do postieľky.

 

 

Je doma?

Nie .

A ani sa nikdy nevráti.

Už tu nebýva. Je mŕtvy. Už dávno je mŕtvy.

Ticho.

 

 

Prišla neskoro. Iba dnes prišla neskoro.

Možno.

Alebo možno, neskoro bolo už dávno.

 

 

…ticho, ticho…

….ticho…………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321414x
Priemerná čítanosť článkov: 2678x

Autor blogu

Kategórie