Založ si blog

A že ja nerozumiem im. A oni nerozumeju mne.

…a že ja nerozumiem im…

…a oni nerozumejú mne…

 

 

Nerozumiem  tomu, kam zmizol strojársky závod v Tlmačoch.

A kde sa podela textilka v Leviciach.

Kde sú ovocné sady.

A poľnohospodárske družstvá.

Prečo v obchodoch kupujeme mlieko a jogurty z Poľska.

Kde sa vzalo toľko žobrákov. A bezdomovcov.

A kde zmizli všetky slobodárne.

Prečo dávame štedré dary.  Deťom do Kambodže .

A nevidíme to oproti, čo veľmi každý deň úpenlivo plače.

Prečo hľadáme všade Boha.

A v tvári človeka ho nevidíme.

 

A tiež je zvláštne,

že nevídavam hrať sa deti vonku.

Po vyučovaní.

Na tráve.

 

No a potom kde vlastne zmizlo slnko?

Hviezdy na nebi a tiež púpavy?

Zakryli sme svet.

Pozlátkom.

Reklamou a billboardami.

 

…a že ja nerozumiem im…

a oni nerozumejú mne….

 

Videla som Leto

17.09.2017

Uzrela som v túto chvíľu, Aha práve teraz. Vidíte to? UTEKÁ LETO. Pred dažďom schováva sa, zanecháva bosé stopy v blate a teplé slnká pod dáždnikom.

Jeden krásny upršaný deň

03.09.2017

Prší, prší, prší… Celý deň. A je krásne. Človeka to vôbec nikam netiahne. Na túry ani výlety, vychádzky na hrady ani na zámky. Nemusí utekať pre zdravie, Či len tak posedieť si v záhrade, a chytať teplé slnká na zimné dni do siete Dnes ani očkom nežmurklo. Tak celý deň teda vylihujem aj ja. Vyberám z políc staré knihy a čítam príbehy v sivých upršaných [...]

Koľko asi stojí jedno písmenko v knižke s básničkami?

07.11.2016

…minulý týždeň, ani neviem presne kedy, som sa išla poprechádzať medzi police v kníhkupectve, medzi knihy. Našla som tam jednu, takú celkom malú, iba s básničkami. Keď vtom mi niekto za chrbtom vraví: to snáď ani nie je pravda, za tak málo písmeniek, tak veľmi veľa peňazí? Že prečo si vraj nezoberiem radšej niečo také, Kde je viac slov na pol strane, Ako v celej [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 120
Celková čítanosť: 321177x
Priemerná čítanosť článkov: 2676x

Autor blogu

Kategórie